ЛОКАЦІЯ#7
ЛОКАЦІЯ#7МАТЕМАТИЧНА
МАТЕМАТИКА урок;
квест-проект; ділова гра – II тиждень лютого 2019 року
·
Мода
- значення випадкової величини - тьютори: Полякова Н.А., Янчук Т.В., Яремчук О.О., Гелевер І.Г.
·
«Геометрія і
мода»: дослідити використання
геометричних фігур для створення викройок одягу. Учасники проекту мають
довести, що всі частини одягу – це геометричні фігури. - тьютор: Патріман Н.Г.
Результативність роботи локації
Математика як наука сама по собі цікава. Навчання дітей математиці – важлива частина навчального процесу для педагогів і батьків. Даний предмет – не просто ряд чисел і незрозумілих формул, властивостей в товстих підручниках і посібниках. На даний момент математика – найбільш універсальна мова пізнання природи і Всесвіту. Вивчення дисципліни допомагає поліпшити абстрактне і просторове мислення, як результат – підвищити логічні здібності. Математика стане в нагоді в звичайному житті всім – від інженерів до письменників, оскільки з нею стикаєшся практично на кожному кроці. Живучи в технічному столітті, людина виявляється залучена в круговерть чисел і формул.
12 лютого 2019 року в рамках реалізації міжпредметного навчально-дослідницького проекту «Краса&Мода&Стиль» з предмету «математика», було проведено ділову гру «Ательє» (9-В клас, 11-А клас) – тьютор: Патріман Н.Г.
Команди проектували види одягу, використовуючи геометричні фігури; підбирали кольорову гаму для виготовлення одягу; з геометричних фігур складали силуети; розробляли моделі одягу, які можна виготовити з хусток, шарфів; створювали проект моделі, для виготовлення якої використовують 2,5 м тканини шириною 0,9 м., рекламували товар ательє, реалізовували продукцію в інші країни тощо.
Дякуємо командам учнів та вчителю за чудовий захід)))
Математика організовує, впорядковує і оптимізує ваше мислення)))
Коментарі
Дописати коментар