ЛОКАЦІЯ#5
ЛОКАЦІЯ5#ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА
ХІМІЯ (презентація, буклет, відеоряд, лепбук, блог
тощо)
III тиждень січня 2019 року (тьютор: Акішова Р.А.)
Без застосування хімії винайдено живий одяг зі здатністю до дихання
5 дієвих способів відбілити одяг без хімії
Синтетичні тканини. Як відрізнити натуральну тканину від синтетики
Результативність роботи локації
Знання з хімії знадобляться кожному в житті. Володіючи інформацією про речовини, діти, наприклад, легко очистять чайник від накипу, а газову плиту від жиру, зможуть досліджувати продукти харчування і робити власний вибір щодо їх споживання, зможуть виокремити дієві способи відбілювання одягу без хімії, з'ясують, як відрізнити натуральну тканину від сентетики. А навички роботи з реактивами допоможуть уникнути хімічних небезпек. Саме тому у нас виникла ідея розпочати проекти «Вирощування кристалів», «Відбілювання одягу без хімії» тощо в рамках реалізації міжпредметного навчально-дослідницького проекту «Краса&Мода&Стиль» з предмету «хімія».
25 січня 2019 року в гімназії відбувся захист учнівських проектів. До презентації долучилися учні 8-А та 11-А класів (тьютор: Акішова Р.А.):
Зінов'єва Вікторія та Кошмак Аліна поділилися секретами вирощування кристалів в домашніх умовах (8-А клас).
Шароварова Вікторія, Лежавська Анна та Матявіна Наталія (11-А клас) провели експерименти з відбілювання одягу без хімії.
Маган Аліна (11-А клас) продемонструвала проект на тему: «Дослідження природних об’єктів якості кислотно-основних індикаторів».
Проекти дали можливість дітям працювати по-сучасному. Учні змогли проводити власні дослідження хімічних процесів, експериментувати, на основі спостережень робити висновки. Такий підхід у викладанні хімії сприяє формуванню навичок роботи з реактивами та хімічним обладнанням.
Отримані емоції, враження, досвід – все це сприяє
зацікавленню хімією, як наукою)))
Переконаємо кожного учня, що хімія – це цікаво)))
БІОЛОГІЯ (презентація, буклет, відеоряд, лепбук,
блог тощо)
III тиждень січня 2019 року (тьютор: Кривошей К.Ю.)
·
Стадії розвитку тутового шовкопряда
ФІЗИКА презентація, буклет, відеоряд, лепбук, блог
тощо)
II тиждень квітня 2019 року (тьютор: Солтик І.В.)
·
Фізичні
властивості тканин
Результативність роботи локації
Фізика для майбутнього: як заохотити школярів пізнавати фізичні властивості тканин?
В епоху інновацій знання точних наук є не лише конкурентною перевагою на ринку праці, але й допомагає успішно орієнтуватись в умовах постійних змін технологій, підходів до навчання чи роботи.
Фізика є науковою основою техніки, тому її знання необхідні кожному для успішної роботи на виробництві, для активної участі в раціоналізації і винахідництві, в удосконаленні техніки і технології виробництва. Фізика як навчальний предмет визначає формування в учнів уявлень і понять про сучасну фізичну картину світу. Все це доводить важливість виховання і розвитку інтересу до предмету.
17 квітня 2019 року в рамках реалізації міжпредметного навчально-дослідницького проекту «Краса&Мода&Стиль» з предмету «фізика», було потрібно розробити проекти на тему: “Фізичні властивості тканин”, 7-Б, 8-А, 8-Б, 11-А класи) – тьютор: Солтик І.В.
Подібні заходи сприяють формуванню в учнів наукового світогляду, виробленню вмінь і навичок самоосвіти; розвитку індивідуальних творчих здібностей та нахилів.
Академік А.Ф.Йоффе сказав : «Сучасна техніка – це, перш за все, фізика в різних її застосуваннях». Тому тьютор (Солтик І.В.) створила умови, що збагачують знання учнів та пробуджують їх прагнення до творчого вирішення проблем, долучає школярів до однієї з чарівних сторінок Природи, ім’я якій – Фізика)))
Було Дослідно#Пізнавально#Експериментально)))
Коментарі
Дописати коментар